Delnice, 22.2.2024. godine
Goranski sportski centar d.o.o., Šetalište Ivana Gorana Kovačića 6, Delnice raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za prijam u radni odnos radnika na određeno vrijeme za radna mjesta
VODITELJ ADMISNISTRACIJE U RSRTC PLATAK – JEDAN IZVRŠITELJ
Opis radnog mjesta za Voditelja administracije u RSRTC Platak:
- obavlja administrativno tehničke poslove,
- vodi kadrovsku i drugu evidenciju djelatnika,
- organizira nabavu uredskog materijala,
- vodi evidenciju svih poslovnih događaja i imovine u skladu sa propisima,
- priprema izvještaje,
- vođenje poslovne komunikacije i korespondencije,
- izrada pisane korespondencije,
- prodaja karata,
- vođenje blagajne.
Uvjeti za radno mjesto Voditelja administracije u RSRTC Platak:
- SSS, VŠS/bacc., VSS/mag./struč.spec. – maturant gimnazije ili srednja škola društvenog, ekonomskog ili tehničkog smjera, završen integrirani sveučilišni studij, preddiplomski, diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, društvenog, ekonomskog ili pravnog usmjerenja
- jedna (1) godina radnog iskustva na sličnim poslovima
- poznavanje i korištenje računalnih programa za uredsko poslovanje
- poznavanje jednog stranog jezika
Sukladno članku 13. stavku 2. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17), na natječaj mogu se prijaviti osobe oba spola.
U prijavi na natječaj kandidati trebaju priložiti:
- Zamolbu
- Kratak životopis sa kontakt podacima
- Presliku svjedodžbe o završenoj stručnoj spremi
- Presliku osobne iskaznice
- Presliku radne knjižice ili elektronički ispis staža HZMO-a
U prijavi na natječaj potrebno je navesti za koje radno mjesto se prijavljuje.
Natječaj je otvoren do 4.3.2024. godine.
Prijave sa potrebnom dokumentacijom podnose se na adresu : Goranski sportski centar d.o.o., Ivana Gorana Kovačića 6 , Delnice – s naznakom:
- Za Voditelja administracije u RSRTC Platak: „Prijava na natječaj za radno mjesto Voditelj administracije u RSRTC Platak“ , osobno, poštom ili na e – mail: mdoracic@gsc-pgz.hr
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.